Lesesirkel

Endelig kan du melde deg på lesesirkel hos oss! Vi møtes mandag 18. november!

To kvinner sitter i en sofa med hver sin bok.

Gratis - krever påmelding

mandag, 18. november

Send e-post til:bibliotek@vestvagoy.kommune.no

Glem tidsklemma for ei stund og meld deg i stedet på vår alle tiders lesesirkel! Den ambisiøse romanserien "Om utregning av romfang" (Solvej Balle) har pirret manges leseglede og fascinasjon de siste par årene. Vi på biblioteket er ikke noe unntak, og enten du allerede har begynt å lese, holder tritt så det suser, eller bare har lyst til å teste hva oppstusset egentlig handler om, er du velkommen til å bli med!

Vi treffes for å snakke om den aller første boka mandag 18. november; datoen da selveste tida stanser i første bok, og som hele serien dermed springer ut av. Videre håper og tror vi at det kommer tider etter dette, der vi kan møtes og snakke om bok nummer 2 osv.

For at vi skal rekke å låne inn bøker til dere som ikke eier ei bok selv, trenger vi at du melder deg på så raskt som mulig - enten på epost, telefon, messenger eller i bibliotekskranken:) Håper du rekker det;)